5 Nisan 2009 Pazar

BANK ASYA 1.LİG

311 Erciyesspor - Orduspor ( 1 ) 1.65

Misafir ekip Orduspor'da eksikler can sıkıyor. Özellikle takımın en etkili oyuncularından Rıdvan Koçak ve Jerry'nin olmayışı savunmayı çok büyük anlamda sıkıntıya sokuyor. Erciyesspor ise artık son maçlarını oynuyor diyebiliriz. Bu maçlar yaşayacakları olası bir puan kaybı ile bu sezona veda edeceklerdir diye düşünüyorum. Ev sahibi takımta Kenan , Evren ve Bikoko gibi yıldızlar bulunduğu sürece ve takım oyununu sahaya iyi yansıttığı sürece herhangi bir tehlike göremiyorum. Maçın Kadir Has Stadyumu'nda oynanması da ayrıca bir şans. Ben ev sahibi takımı şanslı görüyorum.

312 Giresunspor - Güngören Bld ( 1 ) 1.55

Güngören Belediyespor için ne söylediysem hepsi hemen hemen aynı geçerli. Bu takım küme düşer kimsede bunu engelleyemez. Şu an gidişatta öyle gözüküyor. Giresunspor ise evinde resmen bir final maçı oynuyor. Bu maçı kazanırlarsa çok büyük avantaj elde etmiş olacaklar. Bana göre kolay bir maç olması beklediğim bu mücadelede ev sahibi takım tüm kozlarını kullanacaktır. Kupon tamamlamak için gayet ideal bir karşılaşma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder